neljapäev, 11. veebruar 2016

Mõned mõtted

Vaatasin täna Matetalgute järjestust. Ei mäleta, mis kohal oleme üldjärjestuses, aga meie kooli teistest klassidest oleme küll kõige "tagasihoidlikumad". Käime nüüd 2 korda nädalas arvutiklassis arvutamas. Olen märganud, et lastel võtab töö alustamine palju aega ja vaimset pinget e sihipärast arvutamist talub mõni laps vaid 10 minutit. Seejärel kaob huvi, hakkab ringi vaatama, tahab naabriga vestelda. Matetalgud on siiski võistlus, mis peaks õhutama tegutsema. Kui joosta 60 m, siis ei jää ju vahepeal seisma ning jookse pärast sõbraga rääkimist edasi. Kuna võistelda saab ainult kella 14.00-ni, siis luban ka vahetundides tahvelarvutiga või telefonis arvutada. Arvutamisoskust on kindlasti vaja parendada kõigil. Mul on klassis ka vana sülearvuti, kasutame sedagi. Loomulikult pole tahvelarvuti ega telefon kohustuslik, aga hetkel lubatud kasutada võistlemiseks.

Õhtuti saab laps Matetalgute lehel harjutada, aga punktid ei lähe arvesse.

Rääkisime pärast Kelly Sildaru võitu lastega sellest, miks Kelly kohe järgmisel päeval trenni läks. Ta ju maailmas parim! Lapsed oskasid kenasti välja tuua, et harjutades saab veel paremaks. Loorberitele ei tohi puhkama jääda.

Rääkisime ka, et lugemist tuleb järjekindlalt ja sihipäraselt harjutada. Näiteks pärast kooli loeb õpilane kodus pool tundi ja õhtul enne magamaminekut veel poolt tundi. Saab kokku terve tunni päevas lugeda. See oleks lugemisoskusele väga kasulik. Olen täheldanud, et osad lapsed loevad vigadega ja on neid, kes ei saa loetust aru.

Palve lapsevanematele!

 Palun tuletage lastele nende õpivõimalusi ja -kohustusi meelde.

 Aitäh, aitäh, aitäh!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar