pühapäev, 31. jaanuar 2016

Tahan, ei taha.

Palusin lastel valida talle sobiv küsimus ja sellele vastata. Küsimusi oli kaks:
1. Miks ma tahan koolis käia?
2. Miks ma ei taha koolis käia?

Esimesele küsimusele vastati nii:


  • Tahan targaks saada
  • Koolis on sõbrad
  • Koolis on huvitav
  • Saab uusi asju teha
  • Kui koolis ei käi, ei saa tööle minna
  • Koolis saab lugeda
  • Siin on head kaaslased
  • Et head tööd saada
  • Õpin lugema ja kirjutama
  • Saan teiste maade keeli õppida
  • Tahan õpetajaks saada
  • Et ma ei veeriks
  • Koolis on vahvad üritused
  • Õpime ujuma ja arvutama
  • Saan teadusringis käia
  • Saan õppida
  • Õpin kella tundma
  • Koolis on väga vahvad ülesanded
  • Meie klassis on maailma parim õpetaja


Teisele küsimusele vastas kolm õpilast:

  • Koolis ei saa magada
  • koolis ei saa joonistada siis, kui ise tahan
  • Peab õppima
  • Ma ei jaksa ärgata
  • ma ei saa dressides koolis käia
  • koolis peab kirjutama
  • Veel väga tore põhjendus: Mule ei melti koolis käia sest ika päev on esimene tunt eesti keel.
Hea teada, et suur osa lapsi tahab koolis käia. Ehk suudavad nad ka kolme klassikaaslast oma suhtumisega ümber veenda.

http://naine24.postimees.ee/990952/et-kooliroom-ei-kaoks-lapse-edukus-ja-tujukus-kujunevad-labi-kindlate-kaitumismustrite - lapsevanemale lugemiseks.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar